"Syrenki narodowe" wypromują Warszawę jako gospodarza Euro 2012

Syrenka będzie symbolem Warszawy podczas Euro 2012
Konsorcjum agencji John Pitcher i XS Events wygrało przetarg stołecznego Biura Promocji Miasta na wypromowanie Warszawy jako gospodarza mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012.
John Pitcher i XS Events zrealizują koncept "Syrenek narodowych". W pierwszym etapie projektu powstanie 16 wirtualnych syrenek (wzorowanych na warszawskiej) w barwach narodowych drużyn uczestniczących w Euro 2012, a składających się ze zdjęć kibiców (pobranych głównie z kont na Facebooku). Później materialne już syrenki trafią do przestrzeni miejskiej: 16 takich postaci zostanie ustawionych w 16 różnych punktach Warszawy (dwie - w barwach Polski i Ukrainy - mają stanąć w oficjalnej Strefie Kibica UEFA Euro 2012 pod Pałacem Kultury i Nauki). Materiału, z jakiego będą wykonane standy ani ich wielkości nie udało się nam ustalić.
Syrenki mają zachęcać kibiców do spaceru po Warszawie, a znajdujące się na nich zdjęcia użytkowników Facebooka - pozwolić przyjezdnym kibicom utożsamić się z Warszawą. - Chcemy, aby kibice znaleźli swoje zdjęcia na syrence dedykowanej krajowi, z którego przyjadą - tłumaczy Grzegorz Wolff ze stołecznego Biura Promocji Miasta.
Komunikacja "Syrenek narodowych" zostanie połączona z działaniami Warszawy na angielskojęzycznym fan page miasta Facebook.pl/warsaw.
Zlecenie dla konsorcjum John Pitcher i XS Events ma wartość ok. 700 tys. zł.
TW
