2,3 mln widzów oglądało ”Prosto w serce” w TVN
Główne role w serialu "Prosto w serce" grają Anna Mucha i Filip Bobek (fot. TVN)
Serial ”Prosto w serce” oglądało w TVN średnio 2,3 mln widzów. Na reklamach przy nim stacja zarobiła ponad 100 mln zł.
TVN emitował serial od 23 grudnia ub.r. do 23 grudnia br., od poniedziałku do piątku o 17.55 (pierwszy odcinek pokazano o 18.25). Podczas jego pokazywania stacja miała 19,8 proc. udziału w rynku i przegrywała tylko z TVP 1 (25,3 proc.). Udział Polsatu wynosił w tym czasie 19,3 proc., a TVP 2 – 11,6 proc. Z kolei w grupie komercyjnej udział TVN kształtował się na poziomie 21 proc. Lepsze wyniki miał Polsat (23,9 proc.); Jedynka miała 17,9 proc., a Dwójka – 8,9 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe TVN z reklam wokół serialu wyniosły 104,3 mln zł.
Od stycznia ”Prosto w serce” zastąpi w ramówce TVN ”Julia”. Pierwszy odcinek, pokazany 23 grudnia, po ”Prosto w serce”, zgromadził średnio 2,5 mln widzów, dając stacji 19,3 proc. udziału w rynku. W tym czasie Jedynka miała 25,4 proc., Polsat – 17 proc., a TVP 2 – 6,5 proc. W grupie komercyjnej udział TVN wynosił 21,2 proc., Polsatu – 20,1 proc., TVP 1 – 17,4 proc., a TVP 2 – 5,2 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
KOZ










