Studio DN Design zapro-jektowała zimowe etykiety dla piw Carlsberga
29.11.2005, 14:35

Agencja Studio Studio DN Design opracowała projekt etykiet dla zimowych butelek trzech piw koncernu Carlsberg. Nowe opakowania zyskały piwa: Kasztelan Zimowe, Piast Zimowy i Bosman Polarny.
Studio Studio DN Design postawiło sobie za cel poprawienie humoru i melancholijnego nastroju klientów. Dlatego zimowe naklejki mają bardziej wyraziste, weselsze kolory. Ponadto na każdym z piw znajdują się elementy humorystyczne. Kasztelana Zimowego wzbogaciła postać pędzącego na saniach kasztelana. Na krawatce butelki Bosmana Polarnego znajduje się niedzwiedź polarny z kuflem. Ze względu na miejski charakter piwa Piast Zimowy, etykietę zdobi obrazek wrocławskiego ratusza w wieczorowej, zimowej scenerii.(BS, 29.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
