Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 22, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po sezonie w telewizji: TVN spadł na trzecie miejsce

Dane z okresu 12.12.2011 - 18.12.2011
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,99%
2 Polsat 15,02%
3 TVN 14,75%
4 TVP2 13,04%
5 TVP INFO 3,44%
6 TVN24 2,92%
7 TV4 2,75%
8 PULS 2,10%
9 TVN7 1,90%
10 Polsat2 1,20%
11 Disney Channel 0,93%
12 Cartoon Network 0,83%
13 Disney XD 0,82%
14 Polsat News 0,73%
15 AXN 0,67%
16 Discovery 0,64%
17 MiniMini 0,62%
18 Eurosport 0,58%
19 Polsat Sport 0,57%
20 Nickelodeon 0,55%
  Inne 18,95%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 12.12.2011 20:40:13 7 618 21,31%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 16.12.2011 20:10:05 5 464 15,29%
3 TELEEXPRESS TVP1 18.12.2011 17:00:08 5 245 14,67%
4 FAKTY TVN 18.12.2011 19:00:00 4 927 13,79%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 18.12.2011 19:56:47 4 912 13,74%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 15.12.2011 20:32:02 4 898 13,70%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 12.12.2011 20:05:14 4 751 13,29%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 17.12.2011 20:07:13 4 698 13,15%
9 WIADOMOŚCI TVP1 13.12.2011 19:30:04 4 421 12,37%
10 SAMI SWOI /KOM.POL./ TVP2 16.12.2011 21:14:11 4 420 12,37%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(22.12.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.