Przeboje YouTube: GrubSon ft. Emilia, Blue Cafe, Ewa Farna i Rebecka Black

Teledysk do piosenki „Friday” Rebecki Black został obejrzany 180 mln razy.
Polscy użytkownicy najchętniej oglądali w tym roku w YouTube klipy muzyczne - wynika z zestawienia przygotowanego przez serwis.
Były to: "Naprawimy to" - GrubSon ft. Emilia (prawie 4,4 mln odtworzeń), "Buena" - Blue Cafe (także 4,421 mln) oraz "Bez łez" - Ewa Farna (ponad 4,1 mln). Prawie 3,4 mln odtworzeń miał materiał "Nie ma cwaniaka nad warszawiaka" (K. Skonieczny i M. Starzecki). Ranking nie uwzględnia materiałów przygotowanych przez reklamodawców, marki oraz telewizje, dlatego nie znalazły się w nim m.in.: występ Michała Szpaka z "X Factor" (prawie 2,2 mln odtworzeń) czy nieemitowana w telewizji reklama marki Tesco parodiująca księdza Natanka (1,8 mln odtworzeń).
Wśród najchętniej oglądanych przez polskich internautów zagranicznych klipów prym wiodły: "On The Floor" - Jennifer Lopez ft. Pitbull, "Rain Over Me" - Pitbull ft. Marc Anthony oraz "Sexualna" - Mirami ft. Vova Zi Lova.
Dużą część najchętniej oglądanych materiałów stanowiły wydarzenia relacjonowane przez media, dotyczące m.in. trzęsienia ziemi i fali tsunami w Japonii, przewrotów w Afryce czy śmierci Osamy Bin Ladena. Na YouTube co minutę trafia 48 godzin materiałów wideo z całego świata.
Najchętniej oglądanym materiałem na świecie był teledysk do piosenki „Friday” Rebecki Black – został obejrzany 180 mln razy.
AT
