Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 19, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca rezygnuje z "Machiny" - także w wydaniu elektronicznym

(Fot. ewydanie.machina.pl)

Od przyszłego roku przestaną się ukazywać cotygodniowe e-wydania ”Machiny”. Platforma Mediowa Point Group, wydawca magazynu, zdecydowała się na jego zamknięcie. W sieci pozostanie serwis internetowy Machina.pl.

Do maja br. miesięcznik muzyczny „Machina” był dostępny w sprzedaży kioskowej. Od czerwca Point Group zrezygnował z druku i przygotowywał tylko e-wydania pisma, za to w cyklu tygodniowym. Jednocześnie uruchomiono serwis internetowy Machina.pl.
Świąteczne e-wydanie będzie ostatnim numerem tygodnika. ”Wyniki czytelnictwa e-wydań »Machiny« były satysfakcjonujące, ale polski rynek reklamowy nie dojrzał jeszcze do tego, aby zamieszczać reklamy wyłącznie w e-wydaniach, które nie mają swojego odpowiednika drukowanego. Dobre wyniki czytelnictwa nie gwarantowały zatem osiągnięcia rentowności projektu” – informuje Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group SA.
Redakcja tygodnika przygotowała jednocześnie materiały do serwisu internetowego. W związku z rezygnacją z e-wydań wydawca postanowił zredukować zespół o kilka osób. Redaktorem naczelnym serwisu wciąż pozostaje Piotr Metz, kierujący redakcją "Machiny" od 2006 roku.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.