Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Equinox Polska tworzy dział internetowy

Niezależny dom mediowy Equinox Polska uruchamia od stycznia 2012 roku dział internetowy – Equinox Interactive.

Oprócz planowania i zakupu mediów, nowy dział zajmie się tworzeniem kreacji reklamowych, serwisów internetowych, widgetów, aplikacji na urządzenia mobilne oraz realizacją dedykowanego dla Internetu wideo. W związku z jego powstaniem od 1 stycznia 2012 roku do zespołu Equinox Polska dołączą specjaliści z zakresu szeroko rozumianego marketingu interaktywnego.
Na czele działu stanie Jarosław Sosiński jako head of Equinox Interactive, Łukasz Sysa będzie pełnił funkcję head of strategy, a Bartosz Niewiadomski zajmie stanowisko interactive media specialist.
Jarosław Sosiński w branży pracuje od 2004 roku. Karierę rozpoczynał w dziale internetowym CR Media. Następnie, od 2006, w ZenithOptimedia od podstaw stworzył i prowadził dział interaktywny Zed Digital. W 2009 przeszedł do biura reklamy GG Network, gdzie zarządzał działem agencyjnym.
Łukasz Sysa związany jest z branżą mediową od 2005 roku; początkowo jako project manager w platformie Cyfra+. W 2008 zajął się branżą reklamy online - w Zed Digital był bezpośrednio odpowiedzialny za planowanie kampanii dla Grupy Żywiec, Maspeksu oraz Warner Bros., a w późniejszym okresie za tworzenie crossmediowych projektów dla kluczowych klientów ZenithOptimedia Group. Ostatnio pracował w biurze reklamy Wirtualnej Polski.
Bartosz Niewiadomski pracuje w branży reklamy online od 2008 roku. Od dwóch lat pracował w biurze reklamy Wirtualnej Polski, tworząc tzw. szyte na miarę rozwiązania komunikacyjne.

MDA

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.