Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Grudzień 14, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewelina Czuba i Mariusz Wyglądała w biurze reklamy TVP

Ewelina Czuba i Mariusz Wyglądała zostali zastępcami dyrektora w biurze reklamy i handlu Telewizji Polskiej SA.

Ewelina Czuba ostatnio była kierownikiem zespołu handlowego w biurze reklamy TVP. Od wczoraj pełni obowiązki zastępcy dyrektora ds. reklamy i sponsoringu – odpowiada za koordynację negocjacji handlowych. Natomiast Mariusz Wyglądała przechodzi do TVP z MTV Networks Polska, gdzie od maja br. pracował jako head of commercial development and analysis. Wcześniej w Grupie Bauer uczestniczył w negocjacjach z domami mediowym; pracował też w Agorze SA. W telewizji publicznej jako wicedyrektor biura reklamy odpowiada za wsparcie w negocjacjach handlowych, rozwój polityki handlowej i strategię przedsięwzięć komercyjnych.
Trzecim zastępcą dyrektora biura reklamy TVP (ds. sprzedaży i produkcji) pozostaje Marek Kłuciński. Obecny szef biura reklamy TVP Zbigniew Badziak odchodzi z firmy z końcem br. Jego miejsce (jak informowaliśmy w listopadzie br.) zajmie Marcin Gudowicz, który przyjdzie z Wydawnictwa Bauer, w którym jest dyrektorem biura reklamy. Wciąż trwają negocjacje co do terminu. – Marcin Gudowicz rozpocznie pracę w Telewizji Polskiej w pierwszych tygodniach stycznia przyszłego roku – zapowiada Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowy TVP.
W MTV Networks Polska odejście Wyglądały jest kolejnym w pionie komercyjnym kierowanym przez Macieja Kutaka. Z firmą rozstali się też m.in. marketing partnership director Ewa Wituszyńska i sales manager Sylwia Korycka. Sam Kutak w 2012 roku przechodzi do Presspubliki na stanowisko wiceprezesa.

RUT, KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.