Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 14, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wydarzenia" drugie na liście hitów

Dane z okresu 05.12.2011 - 11.12.2011
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,67%
2 Polsat 16,45%
3 TVN 15,26%
4 TVP2 12,86%
5 TVP INFO 3,66%
6 TV4 2,67%
7 TVN24 2,59%
8 PULS 1,95%
9 TVN7 1,91%
10 Polsat2 1,34%
11 Cartoon Network 0,80%
12 Disney Channel 0,80%
13 Polsat News 0,79%
14 Disney XD 0,71%
15 Discovery 0,67%
16 Eurosport 0,65%
17 AXN 0,61%
18 TVP Polonia 0,55%
19 MiniMini 0,54%
20 Nickelodeon 0,54%
  Inne 17,98%









Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 5.12.2011 20:43:07 7 959 22,27%
2 WYDARZENIA Polsat 6.12.2011 18:57:34 6 839 19,13%
3 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 5.12.2011 20:07:30 5 327 14,90%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 9.12.2011 20:07:20 5 262 14,72%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 8.12.2011 20:31:57 5 220 14,60%
6 TELEEXPRESS TVP1 8.12.2011 17:00:15 4 853 13,58%
7 FAKTY TVN 7.12.2011 19:00:10 4 701 13,15%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ Polsat 6.12.2011 19:21:26 4 537 12,69%
9 UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 11.12.2011 19:48:18 4 537 12,69%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 11.12.2011 19:57:47 4 439 12,42%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(14.12.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.