Polskie kampanie PR nagrodzono na European Excellence Awards 2011
![](/images/contents/photo_26916_1456625606_big.jpg)
Kampanie Hill & Knowlton, Allegro Agency Anna Gogacz, a także Deutsche Bank PBC z Agorą dostały główne nagrody w konkursie European Excellence Awards 2011. Są w nim doceniane najlepsze europejskie kampanie public relations.
W kategorii Kampanie narodowe i regionalne: Polska, Rosja, Ukraina główną nagrodę otrzymała agencja Hill & Knowlton za program "Droga do Siebie” skierowany do osób cierpiących na schizofrenię i chorobę afektywną dwubiegunową, a także rodzin tych osób. Projekt prowadzony jest dla firmy farmaceutycznej AstraZeneca.
Allegro Agency Anna Gogacz została nagrodzona w kategorii CSR za "Szkolne Kluby Bezpieczeństwa” realizowane w ramach programu edukacyjnego firmy Renault.
Nagrodę w kategorii Komunikacja finansowa otrzymał Deutsche Bank z Agorą za cykl "Edukacja w finansach”. Projekt informacyjno-edukacyjny skierowany był do czytelników "Gazety Wyborczej” i portalu Gazeta.pl.
Wśród nominowanych było kilka innych projektów z Polski. W kategorii Rozrywka i kultura, a także Social media nominowano agencję Weber Shandwick za projekt "Monopoly Polska – Głosuj na swoje miasto” dla Hasbro Poland. W kategorii Event w finale była agencja Partner of Promotion za "Dzień Różnorodności” zrealizowany dla Komisji Europejskiej. Agencję On Board PR nominowano w kategorii Komunikacja HR za projekt „Tieto – Passion for Future” i w kategorii CSR za kampanię na rzecz przeciwdziałania nadmiernemu korzystaniu z telefonów komórkowych przez młodzież "Uwaga! Fonoholizm”. Agencję Hill & Knowlton była nominowana w kategorii Zdrowie za program "Mam Haka na Raka".
Do piątej edycji konkursu zgłoszono ponad 1300 projektów, 34-osobowe jury przyznało nagrody w 58 kategoriach.
JS
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)