Kreacja Ogilvy w Europie Środkowo-Wschodniej może być kontrolowana z Moskwy
Robin Weeks, executive creative director grupy Ogilvy Poland, będący jednocześnie
regionalnym dyrektorem kreatywnym Ogilvy w Europie Środkowo-Wschodniej, rozważa przeniesienie się z
Warszawy do Moskwy i zarządzanie regionem z rosyjskiego biura sieci - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie od osoby dobrze znającej grupę Ogilvy.
Weeks nie wyjedzie jednak wcześniej niż za kilka miesięcy, co daje Ogilvy
Poland odpowiednio dużo czasu na wybranie jego następcy i wdrożenie go w zarządzanie
kreacją.
Ewentualne przeniesienie Robina Weeksa do Moskwy oznacza, że w polskim oddziale Ogilvy na stanowisku szefa kreacji powstanie wakat. Weeks łączył bowiem zarządzanie kreacją w Polsce z nadzorowaniem kreacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Taka sytuacja trwa od lutego ub.r., kiedy z pracy w Gruppa66 Ogilvy zrezygnował dotychczasowy dyrektor kreatywny Michał Nowosielski, obecnie szef kreacji Young & Rubicam Brands.
Robin Weeks nie chce komentować tych informacji, ale też im nie zaprzecza. - Nie jest to moment, by o tym dyskutować. To sprawa Ogilvy i nie będę się w tej sprawie wypowiadał - odpowiada Weeks.
AMS
