Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 12, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kreacja Ogilvy w Europie Środkowo-Wschodniej może być kontrolowana z Moskwy

Robin Weeks, executive creative director grupy Ogilvy Poland, będący jednocześnie
regionalnym dyrektorem kreatywnym Ogilvy w Europie Środkowo-Wschodniej, rozważa przeniesienie się z
Warszawy do Moskwy i zarządzanie regionem z rosyjskiego biura sieci - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie od osoby dobrze znającej grupę Ogilvy.

Weeks nie wyjedzie jednak wcześniej niż za kilka miesięcy, co daje Ogilvy Poland odpowiednio dużo czasu na wybranie jego następcy i wdrożenie go w zarządzanie kreacją.
Ewentualne przeniesienie Robina Weeksa do Moskwy oznacza, że w polskim oddziale Ogilvy na stanowisku szefa kreacji powstanie wakat. Weeks łączył bowiem zarządzanie kreacją w Polsce z nadzorowaniem kreacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Taka sytuacja trwa od lutego ub.r., kiedy z pracy w Gruppa66 Ogilvy zrezygnował dotychczasowy dyrektor kreatywny Michał Nowosielski, obecnie szef kreacji Young & Rubicam Brands.
Robin Weeks nie chce komentować tych informacji, ale też im nie zaprzecza. - Nie jest to moment, by o tym dyskutować. To sprawa Ogilvy i nie będę się w tej sprawie wypowiadał - odpowiada Weeks.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.