Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 08, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Sport w pierszej 10. najchętniej oglądanych telewizji

Dane z okresu 28.11.2011 - 04.12.2011
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 17,26%
2 TVN 15,17%
3 Polsat 15,00%
4 TVP2 12,46%
5 TVP INFO 3,56%
6 TV4 2,75%
7 TVN24 2,71%
8 PULS 2,01%
9 TVN7 1,90%
10 Polsat Sport 1,62%
11 Polsat2 1,30%
12 Cartoon Network 0,95%
13 Polsat News 0,75%
14 Nickelodeon 0,71%
15 Disney Channel 0,70%
16 Disney XD 0,67%
17 Discovery 0,64%
18 MiniMini 0,63%
19 AXN 0,59%
20 TVP Polonia 0,51%
  Inne









Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 28.11.2011 20:41:29 7 896 22,09%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 1.12.2011 20:30:10 5 601 15,67%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2.12.2011 20:08:29 5 137 14,37%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 4.12.2011 19:57:59 4 913 13,75%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 29.11.2011 20:06:05 4 897 13,70%
6 TELEEXPRESS TVP1 4.12.2011 17:00:05 4 839 13,54%
7 FAKTY TVN 29.11.2011 19:00:02 4 647 13,00%
8 WIADOMOŚCI TVP1 2.12.2011 19:30:08 4 443 12,43%
9 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 4.12.2011 18:24:19 4 205 11,77%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 28.11.2011 21:35:53 4 139 11,58%


Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(08.12.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.