Cyfrowy Polsat promuje ofertę bez umowy

Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową nowej oferty, która nie wymaga podpisywania umowy z operatorem.
W ramach wprowadzonej przez tę platformę satelitarną oferty za 149 zł klienci dostają bez umowy cyfrowy dekoder i pakiet Mini HD na pół roku (kilkanaście kanałów, w tym kilka w wysokiej rozdzielczości). Potem nadal mogą korzystać z telewizji cyfrowej, aktywując kodowane kanały naziemne (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV 4, TVP Info) i mając dostęp do stacji niekodowanych (w tym np. TV Puls). Aktywacji, tj. rozszerzenia oferty o cyfrowe kanały naziemne, trzeba będzie dokonywać co pół roku - operator rozkodowuje je dla klienta bezpłatnie, nie ma też limitu aktywacji.
Sprzedaż tej oferty wspiera kampania reklamowa, której kreację przygotował dział komunikacji Cyfrowego Polsatu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD, a z produkcję spotów - studio Nextmedia. Reklamy są emitowane w telewizji (TVN, TVP, TV Puls i Polsat) i radiu
Roxy FM, Planeta, Eska, Plus, Vox, Wawa, RMF Maxx
