Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat promuje ofertę bez umowy

Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową nowej oferty, która nie wymaga podpisywania umowy z operatorem.

W ramach wprowadzonej przez tę platformę satelitarną oferty za 149 zł klienci dostają bez umowy cyfrowy dekoder i pakiet Mini HD na pół roku (kilkanaście kanałów, w tym kilka w wysokiej rozdzielczości). Potem nadal mogą korzystać z telewizji cyfrowej, aktywując kodowane kanały naziemne (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV 4, TVP Info) i mając dostęp do stacji niekodowanych (w tym np. TV Puls). Aktywacji, tj. rozszerzenia oferty o cyfrowe kanały naziemne, trzeba będzie dokonywać co pół roku - operator rozkodowuje je dla klienta bezpłatnie, nie ma też limitu aktywacji.
Sprzedaż tej oferty wspiera kampania reklamowa, której kreację przygotował dział komunikacji Cyfrowego Polsatu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD, a z produkcję spotów - studio Nextmedia. Reklamy są emitowane w telewizji (TVN, TVP, TV Puls i Polsat) i radiu

Roxy FM, Planeta, Eska, Plus, Vox, Wawa, RMF Maxx

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.