Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakt" przez 10 tygodni będzie wspierał sprzedaż loterią

”Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) rusza dziś z drugą edycją loterii prowadzonej pod hasłem ”Fakt Jackpot”.

Codziennie przez 10 tygodni na pierwszej stronie ”Faktu” znajdzie się naklejka, pod którą ukryte będą trzy symbole. Jeżeli czytelnik znajdzie pod nią trzy identyczne oznaczenia określające rodzaj nagrody, to znaczy, że wygrał.
Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne w wysokości: 100, 500, 1 tys. lub 2 tys. zł i samochód Fiat Freemont.
Loteria wsparta jest kampanią promocyjną w telewizji (TVN, TVP, Polsat), radiu oraz na plakatach w kioskach. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom, a kreację kampanii przygotował zespół marketingu "Faktu”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Faktu” po trzech kwartałach br. wynosi 399,8 tys. egz.

ZKDP

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.