"Fakt" przez 10 tygodni będzie wspierał sprzedaż loterią
”Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) rusza dziś z drugą edycją loterii prowadzonej pod hasłem ”Fakt Jackpot”.
Codziennie przez 10 tygodni na pierwszej stronie ”Faktu” znajdzie się naklejka, pod którą ukryte będą trzy symbole. Jeżeli czytelnik znajdzie pod nią trzy identyczne oznaczenia określające rodzaj nagrody, to znaczy, że wygrał.
Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne w wysokości: 100, 500, 1 tys. lub 2 tys. zł i samochód Fiat Freemont.
Loteria wsparta jest kampanią promocyjną w telewizji (TVN, TVP, Polsat), radiu oraz na plakatach w kioskach. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom, a kreację kampanii przygotował zespół marketingu "Faktu”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Faktu” po trzech kwartałach br. wynosi 399,8 tys. egz.
ZKDP










