Komisarz Zawada zachwala Żołądkową Gorzką
29.11.2005, 00:00
Marek Włodarczyk, znany jako komisarz Zawada z serialu TVN-u "Kryminalni", jest twarzą kampanii promującej wódkę Żołądkową Gorzką Polmosu Lublin SA.
Działania reklamowe są prowadzone pod hasłem ”Życie ma smak!” w sklepach monopolowych na terenie województwa lubelskiego, a wkrótce obejmą punkty sprzedaży alkoholu na terenie całej Polski. Wizerunek Marka Włodarczyka wykorzystano na plakatach, standach, zawieszkach na półkach i na butelkach, woblerach, opakowaniach kartonowych na pojedyncze butelki i na opakowaniach zbiorczych. Reklamy przygotowała agencja Brandy. Celem akcji jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, a w dalszej perspektywie wzrost spożycia tego alkoholu. Targetem są kobiety i mężczyźni w wieku od 30 do 55 lat z małych i dużych miast. Kampania potrwa przez najbliższe trzy miesiące. Działania public relations prowadzi Tauber Promotion.(MŁ, 29.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
