Euro RSCG Sensors zdobyła trzech nowych klientów
Fidelity Worldwide Investment, Euronet Polska i Maersk Polska to nowi klienci agencji public relations Euro RSCG Sensors.
Agencja zajmie się prowadzeniem biura prasowego w Polsce i działaniami związanymi z wprowadzeniem do naszego kraju funduszy inwestycyjnych Fidelity. Euro RSCG Sensors przygotuje strategię komunikacyjną, opracuje stronę internetową, szkolenia mediowe dla przedstawicieli firmy w Polsce.
Z kolei Euronet Polska, właściciel i operator m.in. sieci bankomatów i wpłatomatów, powierzył Euro RSCG realizację działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i media relations.
Natomiast dla polskiego oddziału armatora Maersk Line, z którym agencja współpracowała w maju br., realizując obsługę mediową wpłynięcia do gdańskiego portu kontenerowca Elba, przygotuje i zrealizuje strategię działań komunikacyjnych w Polsce.
Umowy podpisano na czas nieokreślony.
JS
