Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tylko Polsat zwiększył udział w rynku w listopadzie, traci TVP

Spośród głównych telewizji w listopadzie udział w rynku w stosunku do ub.r. nieznacznie zwiększył tylko Polsat. Najwięcej straciły anteny telewizji publicznej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Mimo spadku TVP 1 wrócił w listopadzie na pozycję lidera, którą w październiku stracił na rzecz TVN. Średni udział Jedynki w rynku wyniósł 16,5 proc. (wobec 18,8 proc. w listopadzie ub.r.). TVN miał niewiele mniejszy – 16,1 proc. (16,6 proc.). Trzeci był Polsat – 14,7 proc. (14,6 proc.), a czwarta Dwójka – 12,9 proc. (spadek z trzeciego miejsca – 15,1 proc.).
W grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat straciły wszystkie główne stacje. Liderem pozostał tu TVN z 17,2 proc. udziału (18 proc. rok temu), a drugie miejsce zajął Polsat – 16,5 proc. (17 proc.). Główne anteny telewizji publicznej miały do stacji komercyjnych dużą stratę: udział Jedynki wyniósł 12,6 proc. (15,6 proc.), a Dwójki 11,5 proc. (13,6 proc.).
Łącznie cztery największe telewizje miały 60,3 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 57,8 proc. w grupie komercyjnej – w listopadzie ub.r. było to odpowiednio 65,1 i 64,3 proc.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.