Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 01, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuba Wojewódzki" jesienią zwiększył widownię

(fot. Marcin Obara)

Talk-show "Kuba Wojewódzki" jesienią przyciągał do TVN średnio 1,9 mln widzów – ok. 100 tys. więcej niż jesienią ub.r. Program zachował pozycję lidera pasma.

Premierowe odcinki programu były emitowane od 6 września do 29 listopada we wtorki o 22.30. TVN miał w tym czasie średnio 22 proc. udziału w rynku – wobec 14,3 proc. udziału TVP 2 ("Magazyn ekspresu reporterów", filmy dokumentalne), 13,9 proc. Polsatu (m.in. seriale z cyklu "CSI") i 9,7 proc. TVP 1 (m.in. pasmo filmowe).
W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) talk-show Kuby Wojewódzkiego dał TVN średnio 25,8 proc. udziału w rynku. W tej grupie drugi był Polsat z 16,2 proc., Dwójka miała 9,9 proc., a Jedynka – 8,6 proc.
Przychody ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie Wojewódzkiego wyniosły 16,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów) – 1 proc. więcej niż jesienią ub.r. Dane: Nielsen Audience Measurement.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.