Telefony HTC dzięki reklamie stały się liderem segmentu w USA
![](/images/contents/photo_26778_1456625509_big.jpg)
HTC HD2 dostarcza wrażeń, na które czekały Wasze zmysły. (Fot. htc.com)
Telefony marki HTC są najlepiej sprzedającymi się tego typu urządzeniami w USA, wynika z raportu firmy analitycznej Catalys.
W trzecim kwartale br. HTC sprzedało 5,7 mln aparatów - więcej niż Apple czy Samsung. Według analityków branżowego serwisu "AdWeek" za sukcesem tym stoi wyjątkowo dobrze przeprowadzona kampania marketingowa.
Marka HTC jeszcze przed dwoma laty była w USA niemal nieznana. Kampania rozpoczęta pod koniec 2009 roku we współpracy z agencją Deutsch pozwoliła zbudować świadomość marki wśród Amerykanów. Do 2009 roku HTC wydawało na marketing w USA ok. 2 mln dol. rocznie. W roku 2010 kwota ta wzrosła do 65 mln dol., a w tym roku do sierpnia firma wydała na reklamę za oceanem 81 mln dol.
ATS
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)