Ecorys oraz M&CC przygotują kampanię polskiej wołowiny
Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego wybrało wykonawcę kampanii informacyjno-promocyjnej na rzecz certyfikowanej wołowiny QMP. Najwyżej oceniona została oferta konsorcjum Ecorys oraz M&CC.
Kampania zainicjowana przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego ubiega się o dofinansowanie m.in. z funduszy unijnych w ramach programu Wspólnej Polityki Rolnej. Trzyletnia kampania o wartości 1,6 mln euro będzie miała zasięg ogólnopolski. Adresowana jest do klienta detalicznego, ale również i do pośredników. Jej celem jest przekonanie klientów do mięsa wołowego certyfikowanego w systemie QMP oraz promocja dobrej wołowiny i jej szersze wprowadzanie do codziennego menu polskich rodzin.
Kampania obejmie działania w sieciach sprzedaży i restauracjach, w Internecie (w tym media społecznościowe), a także promocję w prasie i działania public relations. Start programu przewidziany jest, po uzyskaniu dofinansowania UE, we wrześniu 2012 roku.
MDA
