Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 24, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 14.11.2011 - 20.11.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,42%
2 TVN 15,93%
3 Polsat 14,92%
4 TVP2 12,65%
5 TVP INFO 4,34%
6 TVN24 3,40%
7 TV4 2,32%
8 TVN7 2,09%
9 PULS 2,01%
10 Polsat2 1,24%
11 Cartoon Network 0,93%
12 Polsat News 0,86%
13 AXN 0,73%
14 Disney XD 0,73%
15 Disney Channel 0,72%
16 Discovery 0,70%
17 Nickelodeon 0,63%
18 MiniMini 0,59%
19 TVP Polonia 0,57%
20 Polsat Sport 0,56%
  Inne 17,66%

 






Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 14.11.2011 20:40:31 7 856 21,98%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 17.11.2011 20:31:49 5 406 15,12%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 18.11.2011 20:08:15 5 211 14,58%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.11.2011 20:06:43 5 154 14,42%
5 TELEEXPRESS TVP1 20.11.2011 17:00:11 4 896 13,70%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20.11.2011 19:57:08 4 765 13,33%
7 FAKTY TVN 14.11.2011 19:00:04 4 717 13,20%
8 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ - 13 EDYCJA TVN 20.11.2011 20:00:05 4 575 12,80%
9 WIADOMOŚCI TVP1 14.11.2011 19:30:06 4 316 12,07%
10 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 19.11.2011 20:00:27 4 274 11,96%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(24.11.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.