Przetarg na obsługę reklamową Canal+ ruszy za dwa tygodnie
Canal+, zgodnie z zapowiedziami złożonymi po wymówieniu mu umowy przez Change Integrated, planuje wybór nowej agencji reklamowej.
Start przetargu zaplanowano na ostatni tydzień listopada br. Jak mówi Marek Staniszewski, dyrektor wykonawczy pionu marketingu spółki Canal+ Cyfrowy, wtedy zostaną wysłane zaproszenie do wybranych agencji. - Na razie, od momentu wypowiedzenia nam umowy przez poprzednią agencję, badamy możliwości rynku - mówi Staniszewski - I nie ograniczamy się jedynie do agencji ATL, przyglądamy się także agencjom BTL, eventowym, interaktywnym, ambientowym - dodaje. Nie chce określić, ile agencji branych jest pod uwagę, mówi tylko, że to spora liczba. - Nim zaprosimy agencje do przetargu, musimy z grubsza poznać ich kompetencje i możliwości - podkreśla. Nie ma jeszcze decyzji, czy w przetargu zostanie wybrana jedna agencja, czy kilka agencji specjalistycznych. Możliwy jest też wariant z jedną agencją wiodącą i agencjami pomocniczymi. - O tym zdecydujemy, kiedy zaproszone firmy zaprezentują nam swoje pomysły - mówi Staniszewski.
Finał przetargu i wybór nowych partnerów do komunikacyjnej obsługi Canal+ ma nastąpić, według Staniszewskiego, na przełomie roku.
AMS










