Wręczono Złote Spinacze za najlepsze projekty public relations
25.11.2005, 09:49

Wczoraj wręczono Złote Spinacze 2005 - nagrody Związku Firm Public Relations. Największymi zwycięzcami trzeciej edycji konkursu były agencje Sigma International i Eskadra Promarket, które zdobyły po dwie nagrody.
Sigma International otrzymała nagrody w kategoriach PR korporacyjny (za projekt "Kompania Inicjatyw" dla Kompanii Piwowarskiej SA) i PR produktu (za "Dog in the Fog" dla tej samej firmy). Eskadra Promarket zwyciężyła w kategorii kampania edukacyjna (za akcję "Kraków wolny od psich qp!) i event ("Przystanek Ikea"). W kategorii kampania społeczna wyróżniono On Board Public Relations (program "Odnaleźć siebie" realizowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne), w kategorii public affairs & lobbying zwyciężyła Telma Group Communications ("Propagowanie idei pracy tymczasowej w Polsce"), a w kategorii komunikacja wewnętrzna – Provident Polska ("Forum Pracownika"). W kategorii komunikacja antykryzysowa lub komunikacja kryzysowa nagrodzono ex aequo Partner of Promotion ("Nationwide – nikomu ani słowa") i Rowland Communications ("CEDC w drodze po Polmos Białystok"). Również dwóch zwycięzców wyłoniono w kategorii corporate social responsibility: Bank Gospodarki Żywnościowej ("Klasa BGŻ") i Canal+ Cyfrowy ("Inicjatywa – reklama dla dzieci"). Do konkursu zgłoszono w tym roku 56 prac (rok temu 46), jurorzy wybrali do finału 26. Zwycięzcy otrzymali statuetki - Złote Spinacze, pozostali finaliści dyplomy.(KRZ, 25.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
