Y&R Brands rezygnuje z prowadzenia odrębnej struktury dla CSR
Y&R Brands rezygnuje z Sustainable Br&nds, bo nie przynosiła zysków.
Sustainable Br&nds to struktura w grupie Young & Rubicam
Brands zajmująca się CSR. Z firmą rozstał się kierujący nią przez rok
Sebastian Straube.
Według Johna Domasa, CEO Y&R
Brands, Sustainable Br&nds nie przynosiła zysków. Podkreśla, że
decyzja o jej likwidacji została podjęta przez poprzednich menedżerów
grupy, przed jego przyjściem do firmy. Sebastian Straube był jedynym
pracownikiem Sustainable Br&nds. - Marka ta zostaje, ale chwilowo
będzie nieaktywna - mówi Domas.
Straube wcześniej był dyrektorem
zarządzającym firmy doradczej Brands & Values – Management
Consultants Polska oraz konsultantem ds. CSR i zrównoważonego
rozwoju. Brands & Values – Management Consultants Polska była
chwilowo partnerem Y&R w zakresie CSR.
W skład Y&R Brands
wchodzą: agencja reklamowa Y&R, firma marketing services Wunderman,
firma produkcyjna Raymond, firma specjalizująca się w marketingu
medycznym Sudler & Hennessy oraz struktura doradcza BAV Consulting.
AMS










