Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Y&R Brands rezygnuje z prowadzenia odrębnej struktury dla CSR

Y&R Brands rezygnuje z Sustainable Br&nds, bo nie przynosiła zysków.

Sustainable Br&nds to struktura w grupie Young & Rubicam Brands zajmująca się CSR. Z firmą rozstał się kierujący nią przez rok Sebastian Straube.
Według Johna Domasa, CEO Y&R Brands, Sustainable Br&nds nie przynosiła zysków. Podkreśla, że decyzja o jej likwidacji została podjęta przez poprzednich menedżerów grupy, przed jego przyjściem do firmy. Sebastian Straube był jedynym pracownikiem Sustainable Br&nds. - Marka ta zostaje, ale chwilowo będzie nieaktywna - mówi Domas.
Straube wcześniej był dyrektorem zarządzającym firmy doradczej Brands & Values – Management Consultants Polska oraz konsultantem ds. CSR i zrównoważonego rozwoju. Brands & Values – Management Consultants Polska była chwilowo partnerem Y&R w zakresie CSR.
W skład Y&R Brands wchodzą: agencja reklamowa Y&R, firma marketing services Wunderman, firma produkcyjna Raymond, firma specjalizująca się w marketingu medycznym Sudler & Hennessy oraz struktura doradcza BAV Consulting.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.