Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  Tygodnik "Nie" szykuje  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  Tygodnik "Nie" szykuje  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  Tygodnik "Nie" szykuje  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kazik Staszewski atakuje Eskę Rock, Eska Rock się odgryza (posłuchaj)

Ponieważ jedna z nowych piosenek Kazika Staszewskiego była dla Radia Eska Rock (ZPR SA) za długa, stacja poprosiła o jej krótszą wersję. Artyści się zbuntowali i publicznie pytają radiowców, czy są "akwizytorami reklamodawców".

Z listu otwartego Kazika Staszewskiego i zespołu Kazik na Żywo wynika, że Radio Eska Rock domagało się skrócenia jego piosenki z nowej płyty, aby móc ją wyemitować na antenie. Chodzi o utwór "Plamy na słońcu", który trwa 6 minut 12 sekund. Radio zażądało, by trwał maksymalnie 4 minuty. Zespół przesłał piosenkę w wersji bez skrótów, ale przyspieszoną dwa razy. "Czy marząc o pracy w radiu (...) śniliście o tym, że będziecie oferować słuchaczowi rzeczy wartościowe lub choćby interesujące, czy też, że będziecie urzędnikami do pomiaru popularności muzyki, akwizytorami reklamodawców?" – pytają artyści w liście otwartym.
– Po raz pierwszy mamy do czynienia z tak agresywnym atakiem na nas – mówi Marcin Bisiorek, dyrektor programowy Eski Rock. – Zwróciliśmy się do zespołu z grzecznym pytaniem, czy istnieje możliwość wyedytowania utworu tak, by miał maksymalnie 4 minuty 50 sekund, a w odpowiedzi dostaliśmy nieemisyjną wersję – twierdzi Bisiorek. Jak dodaje, takie pytania skierowane do wykonawców to normalna praktyka stacji radiowych. 
- Najwidoczniej mamy inne kryteria, niż Eska Rock. Wycofaliśmy się ze współpracy z tym radiem – mówi Piotr Wieteska, menedżer zespołu Kazik na Żywo.
Radio Eska Rock w dzisiejszym programie "Poranny WF” wyemitowało przesłaną przez zespół, dwukrotnie przyspieszoną wersję utworu. W programie prowadzący audycję Kuba Wojewódzki skrytykował najnowszą twórczość Kazika.

 

TAM

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.