Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 10, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 dogania TVP Info

Dane z okresu 31.10.2011 - 06.11.2011
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,39%
2 TVP1 15,92%
3 Polsat 14,47%
4 TVP2 12,53%
5 TVP INFO 4,02%
6 TVN24 3,56%
7 TV4 2,46%
8 TVN7 2,21%
9 PULS 2,18%
10 Polsat2 1,31%
11 Cartoon Network 0,93%
12 Polsat News 0,93%
13 Disney Channel 0,81%
14 Discovery 0,78%
15 Polsat Sport 0,67%
16 AXN 0,66%
17 Disney XD 0,66%
18 MiniMini 0,60%
19 TVP Polonia 0,60%
20 TVN Turbo 0,53%
  Inne 17,78%










Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 1.11.2011 20:40:50 7 147 20,00%
2 FAKTY TVN 1.11.2011 19:00:03 5 292 14,81%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 3.11.2011 20:30:28 5 099 14,26%
4 WIADOMOŚCI TVP1 1.11.2011 19:30:04 5 058 14,15%
5 TELEEXPRESS TVP1 1.11.2011 17:00:05 4 892 13,69%
6 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 4.11.2011 20:07:44 4 733 13,24%
7 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 5.11.2011 20:00:01 4 725 13,22%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 6.11.2011 19:55:03 4 643 12,99%
9 FAKTY TVN 3.11.2011 19:00:04 4 580 12,81%
10 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 1.11.2011 20:06:59 4 439 12,42%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(10.11.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.