180 HB i Pride and Glory agencjami roku branży interaktywnej
IAB rozstrzygnęło piątą edycję konkursu Mixx Awards, kierowanego do autorów reklam internetowych. 180 HB i Pride and Glory Huge Idea zostały agencjami roku, Starcom uznano za najlepszy dom mediowy, a Artegence i Mindshare wyróżnione zostały za najlepszą kampanię internetową.
Nagrody przyznano w 17 kategoriach. W tym roku nadesłano do konkursu rekordową liczbę 140 zgłoszeń. Najwięcej wyróżnień w poszczególnych kategoriach - bo po dwie nagrody - otrzymała agencja Pride and Glory Huge Idea oraz domy mediowe Mediacom i Mindshare.
Za najlepszą kampanię interaktywną roku uznano projekt Nike Free, zrealizowany przez Artegence i dom mediowy Mindshare.
W kategorii dom mediowy zwyciężył Starcom, marketerem roku została Grupa Żywiec, a dwie agencje - 180 HB i Pride and Glory - uznano za najlepsze agencje branży interaktywnej.
Jury konkursu wybrało też Człowieka Roku Internetu - tę nagrodę przyznano Annie Sakowicz, dyrektorowi zarządzającemu Mindshare Interaction. "Edukuje, ewangelizuje, zapewniając klientom oraz agencji dopływ wiedzy na temat najnowszych trendów na rynku reklamowym. Jest jak studnia bez dna: kiedyś jako pierwsza wyemitowała w polskim Internecie toplayery. Teraz tłumaczy, dlaczego inwazyjną reklamę należy zastępować budowaniem relacji czy tworzeniem treści, które odpowiadają na potrzeby konsumentów" - uzasadniała wybór Anny Sakowicz Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB.
Nagrody "Mixx Awards" przyznawane są od pięciu lat przez IAB.
KSZ










