Rusza kolejna edycja konkursu reklamowego Złote Orły
Tegoroczny konkurs reklamowy Złote Orły po raz pierwszy w swojej 14-letniej historii będzie rozgrywany w czterech kategoriach.
Do już istniejących - Reklama, Interactive, Design, dołączyła kategoria Marketing. Zmiany dotyczą także kategorii Reklama - została ona poszerzona o dwa dodatkowe działy: Media i Społeczeństwo. W dziale Media będą nagradzane osiągnięcia w planowaniu i zakupie mediów. Dział Społeczeństwo zarezerwowany jest dla kampanii społecznych, politycznych, kulturalnych, promujących regiony, miejsca i instytucje pozarządowe.
Przewodniczącym tegorocznego jury Złotych Orłów jest Piotr Łysak, prezes polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) oraz dyrektor zarządzający agencji McCann Erickson. W skład jury wchodzą przedstawiciele środowisk reklamowych oraz reprezentanci klientów. Sesje obrad jury odbywają się w trzech zespołach: Reklama i Marketing (Andrzej Białasiewicz - Kompania Piwowarska, Grzegorz Esz - Netia SA, Marcin Gaworski - 180heartbeats, Paweł Heinze - Leo Burnett, Jacek Jastrząb - Just, Dominika Kraśko-Białek - Aviva, Agata Małkowska-Szozda - "Press", Jacek Ojak - Engine, Magdalena Polańska - New Age Media, Katarzyna Sośnierz - Grey Worldwide Warszawa, Anna Telakowiec - USP Zdrowie), Interactive (Tomasz Bonek - Interaktywnie.com, Łukasz Macheta - Mediarun, Mikołaj Sadowski - 180heartbeats, Arkadiusz Szulczyński - K2 Internet SA, Jarosław Śmigiel - Engine, Michał Rutkowski - Tribal DDB), Design (Małgorzata Leniarska - Dragon Rouge, Michał Łojewski - White Cat Studio, Łukasz Murgrabia - fotograf, Magdalena Ponagajbo - Mamastudio, Wojciech Ponikowski - FUTU Group, Marzena Rowicka - Trendy Art of Living). Prace można zgłaszać do 10 listopada, zwycięzcy będą ogłoszeni 12 grudnia.
AMS










