”Maxim” wchodzi na rynek
09.11.2011, 00:00
Z Magdaleną Mielcarz na okładce debiutuje w Polsce magazyn ”Maxim” (Ginza Media Group). Przed wprowadzeniem tytułu na rynek wydawca zorganizował imprezę z udziałem celebrytów. Część z nich będzie pisać do magazynu.
Polski ”Maxim” jest wydawana na licencji Alpha Media Group (ukazuje się w 27 krajach). W Polsce kosztuje 8 zł, ma 148 stron. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 126 tys. egz.
Podczas imprezy promującej magazyn w warszawskim klubie Loft 44 gościem była m.in. Doda i Andrzej Grabowski, którzy piszą do miesięcznika. Imprezę poprowadził Marcin Prokop – naczelny magazynu „Stuff” (też należy do wydawnictwa Ginza Media Group). Naczelnym ”Maxima” jest Robert Pieńkowski.
(09.11.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter