Dział: IMPREZY

Dodano: Listopad 09, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Maxim” wchodzi na rynek

Z Magdaleną Mielcarz na okładce debiutuje w Polsce magazyn ”Maxim” (Ginza Media Group). Przed wprowadzeniem tytułu na rynek wydawca zorganizował imprezę z udziałem celebrytów. Część z nich będzie pisać do magazynu.

Polski ”Maxim” jest wydawana na licencji Alpha Media Group (ukazuje się w 27 krajach). W Polsce kosztuje 8 zł, ma 148 stron. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 126 tys. egz.
Podczas imprezy promującej magazyn w warszawskim klubie Loft 44 gościem była m.in. Doda i Andrzej Grabowski, którzy piszą do miesięcznika. Imprezę poprowadził Marcin Prokop – naczelny magazynu „Stuff” (też należy do wydawnictwa Ginza Media Group). Naczelnym ”Maxima” jest Robert Pieńkowski. 

Premiera polskiej edycji MAXIMA. (fot. Piotr Król)
Premiera polskiej edycji MAXIMA.  n/z Doda (fot. Piotr Król)
Premiera polskiej edycji MAXIMA. n/z Radosław Majdan (fot. Piotr Król)

(09.11.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.