Internauci wybierają polską wersję reklamy Old Spice

Marka Old Spice pozwala internautom wybrać wersję reklamy, która będzie emitowana w telewizji.
"Głosuj na głos" to akcja, w której internauci wybierają polską wersję reklamy Old Spice z Isaiah Mustafą. Głosowanie potrwa do 15 listopada. Prowadzone jest na fan page Old Spice na Facebooku i w serwisie YouTube. Do głosowania udostępniono cztery warianty reklamy: z napisami, z lektorem oraz z dwoma różnymi wersjami dubbingu (m.in. z amerykańskim akcentem). Zwycięski spot emitowany będzie w telewizji jako jedyny wariant polskiej wersji reklamy Old Spice.
Spot Old Spice z Isaiah Mustafą w ub.r. na samym kanale YouTube wygenerował 25 milionów odsłon.
Obecną kampanię przygotowała agencja kreatywna Interactive Solutions, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom, a za działania PR odpowiada Twenty Four Seven PR.
MDA
