Timex chwali się Tomaszem Lisem - maratończykiem

Tomasz Lis życiówkę ustanowił podczas maratonu w Atenach
Tomasz Lis wystartował w maratonie w Nowym Jorku. W zawodach wspiera go firma Timex.
Redaktor naczelny "Wprost" i prowadzący program "Tomasz Lis na żywo" w TVP 2 w najsłynniejszym maratonie wystartował dzięki zaproszeniu firmy Timex. Był jednym z 40 tys. biegaczy, którzy stanęli na starcie w Nowym Jorku.
Na stronie Maratony24.pl znalazła się następująca wypowiedź Lisa: "Biegałem już w maratonach innych światowych stolic, ale to właśnie Nowy Jork jest miastem bliskim mojemu sercu. Mam nadzieję, że będzie łaskawy dla mojej kondycji. Ten bieg jest uwieńczeniem pewnego etapu w moim życiu jako zawodnika. Od przyszłego roku chcę podejmować nowe wyzwania, również związane z bieganiem, ale na dużo większą skalę".
Lis maratony zaczął biegać trzy lata temu (startował m.in. w Warszawie, Paryżu, Sztokholmie, Atenach, Berlinie, Tokio i Genewie). Dotychczas jego najlepszy czas to 3:47:56.
"Pan Tomasz Lis bardzo dużo robi dla propagowania biegania w Polsce. Dlatego cieszy nas, że możemy wspierać jego marzeniach dotyczące startów w najważniejszych imprezach biegowych na świecie, by sam mógł rozwijać się jako osoba, która inspiruje innych" – informuje Anna Borg, dyrektor zarządzająca firmy Timex. "Zaopatrzamy zawodników w zegarki do biegania z pomiarem tętna. To pozwala na lepszą kontrolę trasy, tempa biegu, ale także pomaga czuwać nad funkcjami organizmu, poddawanego przecież ogromnemu wysiłkowi. W Nowym Yorku pan Tomasz Lis pobiegnie z zegarkiem Timex Ironman Race Trainer Pro" - dodaje Borg.
Timex jest sponsorem nowojorskiego maratonu. W ub.r. ambasadorem marki był Przemysła Babiarz, dziennikarz sportowy TVP 2. Wziął on udział w spotach promujących imprezę. Wystąpił w nich w butach i stroju Reeboka. Obie firmy sponsorowały jego start. Sprawą zajęła się wówczas komisja etyki TVP. Ustaliła, że spoty były elementem projektu będącego efektem porozumienia TVP Sport z Timeksem.
(06.11.2011)
