Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 04, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 24.10.2011 - 30.10.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,98%
2 TVP1 15,63%
3 Polsat 15,48%
4 TVP2 12,34%
5 TVP INFO 3,69%
6 TVN24 3,16%
7 TV4 2,57%
8 TVN7 1,95%
9 PULS 1,92%
10 Polsat2 1,20%
11 Cartoon Network 0,95%
12 Eurosport 0,88%
13 AXN 0,87%
14 Disney Channel 0,77%
15 Polsat News 0,74%
16 Discovery 0,69%
17 TVP Polonia 0,65%
18 Polsat Sport 0,61%
19 Disney XD 0,58%
20 VIVA Polska 0,53%
  Inne 17,81%










Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 25.10.2011 20:40:24 7 143 19,98%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 27.10.2011 20:30:37 5 426 15,18%
3 TELEEXPRESS TVP1 30.10.2011 17:00:06 4 774 13,36%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 28.10.2011 20:09:50 4 662 13,04%
5 FAKTY TVN 27.10.2011 19:00:04 4 542 12,71%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 24.10.2011 20:04:58 4 446 12,44%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 30.10.2011 19:57:28 4 439 12,42%
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 29.10.2011 20:00:12 4 435 12,41%
9 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ TVN 30.10.2011 19:59:58 4 182 11,70%
10 WIADOMOŚCI TVP1 24.10.2011 19:30:07 4 182 11,70%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(04.11.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.