Lis pokazuje, że mieliśmy rację
Pięć lat temu przewidzieliśmy, w którym kierunku będą rozwijać się media i mieliśmy rację.
Cieszę się, że w segmencie rynku, który sami w Polsce tworzyliśmy powstają nowe przedsięwzięcia. Skoro inni, poważni gracze nas naśladują, to znaczy, że nasz pomysł na Salon24.pl był dobry i nasza wizja tego, jak rozwijać się będą media była trafna. Pięć lat temu przewidzieliśmy, w którym kierunku będą rozwijać się media i mieliśmy rację.
Jestem przekonany, że media tego typu będą rozwijać się bardzo szybko. Po tym, jak ogłosiliśmy, że Salon24 pozyskał inwestora, zgłosiło się do nas sporo osób deklarujących wolę inwestowania w nasz portal. Rynek zrozumiał, że to jest kierunek rozwoju rynku mediów, że jest też potencjał dla rynku reklamy w tym segmencie.
Pojawianie się konkurencji oczywiście mobilizuje nas do działania. Ale przede wszystkim cieszymy się, że ten segment mediów rośnie. My jesteśmy w jego centrum i szanując konkurencję mamy nadzieję, że nadal będziemy wyznaczać kierunek rozwoju mediów społecznościowych w Polsce.
(03.11.2011)