Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 24, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media zniechęcają do zakupów

Ponad 40 proc. Polaków nie chce kupować produktów bądź usług, o których źle się mówi w mediach, wynika z raportu agencji OnBoard PR "Konsument i media", którego wyniki opublikowała dzisiejsza "Gazeta Wyborcza".

Negatywne informacje podane w prasie, radiu czy telewizji zniechęciły do zakupu produktów 44 proc. badanych. Mniejszy wpływ na nasze decyzje zakupowe mają doniesienia o wykorzystywaniu pracowników czy niskich pensjach. Taką przyczynę odmowy kupna zadeklarowało 32 proc. respondentów podaje "Gazeta Wyborcza". Z zestawienia wynika również, że najbardziej wrażliwi na oszustwa i afery są bardziej zamożni mieszkańcy dużych miast w wieku 20-29 lat. Raport "Konsument i media" na zlecienie agencji public relations OnBoard PR przygotował instytut TNS OBOP.

(BS, 24.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.