Media zniechęcają do zakupów
24.11.2005, 13:06
Ponad 40 proc. Polaków nie chce kupować produktów bądź usług, o których źle się mówi w mediach, wynika z raportu agencji OnBoard PR "Konsument i media", którego wyniki opublikowała dzisiejsza "Gazeta Wyborcza".
Negatywne informacje podane w prasie, radiu czy telewizji zniechęciły do zakupu produktów 44 proc. badanych. Mniejszy wpływ na nasze decyzje zakupowe mają doniesienia o wykorzystywaniu pracowników czy niskich pensjach. Taką przyczynę odmowy kupna zadeklarowało 32 proc. respondentów podaje "Gazeta Wyborcza". Z zestawienia wynika również, że najbardziej wrażliwi na oszustwa i afery są bardziej zamożni mieszkańcy dużych miast w wieku 20-29 lat. Raport "Konsument i media" na zlecienie agencji public relations OnBoard PR przygotował instytut TNS OBOP.(BS, 24.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










