Niecała połowa Polaków kojarzy markę Orange
24.11.2005, 09:39
40 proc. badanych wie, co to jest Orange – wynika z badań TNS OBOP, przeprowadzonych w pierwszym miesiącu po wprowadzeniu tej marki na polski rynek.
W przypadku badań wspomaganych wynik jest jeszcze lepszy – znajomość marki deklaruje 67 proc. badanych. Badania wskazują jednak, że więcej ankietowanych zna Ideę (64 proc.), markę, która została zastąpiona przez Orange. Wśród osób korzystających z usług PTK Centertel marki Orange nie zna 25 proc. badanych, w przypadku ankiety wspomaganej ten wskaźnik wynosi tylko 6 proc. – To dobry wynik. Operator użył wielu narzędzi komunikacji, między innymi informacji na rachunkach wysyłanych do klientów, które okazały się bardzo skuteczne – uważa Tomasz Bytner, dyrektor obsługi klienta w domu mediowym MindShare Polska. - To duży sukces – komentuje Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej. - Wysoka znajomość zupełnie nowej marki w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia przewyższyła nasze oczekiwania. Marka Orange zastąpiła Ideę 19 września br.(MAP, 24.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










