Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 26, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jedynka spadła na trzecie miejsce, za TVN i Polsatem

Dane z okresu 17.10.2011 - 23.10.2011
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,93%
2 Polsat 15,79%
3 TVP1 15,39%
4 TVP2 13,06%
5 TVP INFO 3,86%
6 TVN24 3,09%
7 TV4 2,29%
8 TVN7 1,98%
9 PULS 1,87%
10 Polsat2 1,29%
11 Cartoon Network 0,91%
12 AXN 0,81%
13 Disney Channel 0,72%
14 Polsat News 0,72%
15 Discovery 0,68%
16 Nickelodeon 0,65%
17 Disney XD 0,63%
18 Polsat Sport 0,62%
19 MiniMini 0,62%
20 TVP Polonia 0,58%
  Inne 17,51%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 17.10.2011 20:42:05 7 778 21,76%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20.10.2011 20:29:40 5 323 14,89%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 23.10.2011 19:57:42 4 957 13,87%
4 FAKTY TVN 17.10.2011 19:00:03 4 815 13,47%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 17.10.2011 20:06:54 4 740 13,26%
6 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 21.10.2011 20:05:53 4 723 13,21%
7 WIADOMOŚCI TVP1 17.10.2011 19:30:03 4 463 12,49%
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 22.10.2011 20:00:27 4 423 12,38%
9 FAKTY TVN 21.10.2011 19:00:02 4 356 12,19%
10 TELEEXPRESS TVP1 23.10.2011 17:00:13 4 197 11,74%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(26.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.