Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TeleToon+ ma lepsze wyniki, niż wtedy gdy był ZigZapem

TeleToon+ "W pułapce czasu" serial animowany, prod. Belgia, 2006

Kanał dziecięcy ZigZap, który z początkiem października br. przeszedł rebranding i zmienił nazwę na TeleToon+, poprawił wyniki oglądalności.

Po pierwszych trzech tygodniach udział kanału w rynku telewizyjnym wyniósł 0,14 proc., co oznacza wzrost z 0,08 proc. w analogicznym okresie ub.r. W grupie dziecięcej (4-15 lat) udział zwiększył się z 0,35 proc., do 0,75 proc. – Cieszy nas ten wzrost, ale to dopiero początek – mówi Jolanta Adamowicz, dyrektor kanałów dziecięcych Canal+ Cyfrowego, nadawcy TeleToon+ i MiniMini.
TeleToon+ cały czas ma najmniejszą widownię spośród wszystkich stacji dziecięcych objętych monitoringiem Nielsen Audience Measurement. To był jeden z powodów przeprowadzonego rebrandingu.
– Liczę, że kampania, która właśnie ruszyła i dalsze działania pozwolą nam jeszcze podnieść oglądalność stacji – dodaje. Adamowicz o oczekiwaniach co do udziałów w rynku nie chce mówić. Jednym z elementów kampanii jest konkurs dla dzieci: uruchomiona na stronie www.teletoonplus.pl interaktywna aplikacja umożliwia im. m.in. dubbingowanie znanych z anteny seriali i poddać nagranie pod ocenę internautów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(25.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.