Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TeleToon+ ma lepsze wyniki, niż wtedy gdy był ZigZapem

TeleToon+ "W pułapce czasu" serial animowany, prod. Belgia, 2006

Kanał dziecięcy ZigZap, który z początkiem października br. przeszedł rebranding i zmienił nazwę na TeleToon+, poprawił wyniki oglądalności.

Po pierwszych trzech tygodniach udział kanału w rynku telewizyjnym wyniósł 0,14 proc., co oznacza wzrost z 0,08 proc. w analogicznym okresie ub.r. W grupie dziecięcej (4-15 lat) udział zwiększył się z 0,35 proc., do 0,75 proc. – Cieszy nas ten wzrost, ale to dopiero początek – mówi Jolanta Adamowicz, dyrektor kanałów dziecięcych Canal+ Cyfrowego, nadawcy TeleToon+ i MiniMini.
TeleToon+ cały czas ma najmniejszą widownię spośród wszystkich stacji dziecięcych objętych monitoringiem Nielsen Audience Measurement. To był jeden z powodów przeprowadzonego rebrandingu.
– Liczę, że kampania, która właśnie ruszyła i dalsze działania pozwolą nam jeszcze podnieść oglądalność stacji – dodaje. Adamowicz o oczekiwaniach co do udziałów w rynku nie chce mówić. Jednym z elementów kampanii jest konkurs dla dzieci: uruchomiona na stronie www.teletoonplus.pl interaktywna aplikacja umożliwia im. m.in. dubbingowanie znanych z anteny seriali i poddać nagranie pod ocenę internautów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(25.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.