TeleToon+ ma lepsze wyniki, niż wtedy gdy był ZigZapem
TeleToon+ "W pułapce czasu" serial animowany, prod. Belgia, 2006
Kanał dziecięcy ZigZap, który z początkiem października br. przeszedł rebranding i zmienił nazwę na TeleToon+, poprawił wyniki oglądalności.
Po pierwszych trzech tygodniach udział kanału w rynku telewizyjnym wyniósł 0,14 proc., co oznacza wzrost z 0,08 proc. w analogicznym okresie ub.r. W grupie dziecięcej (4-15 lat) udział zwiększył się z 0,35 proc., do 0,75 proc. – Cieszy nas ten wzrost, ale to dopiero początek – mówi Jolanta Adamowicz, dyrektor kanałów dziecięcych Canal+ Cyfrowego, nadawcy TeleToon+ i MiniMini.
TeleToon+ cały czas ma najmniejszą widownię spośród wszystkich stacji dziecięcych objętych monitoringiem Nielsen Audience Measurement. To był jeden z powodów przeprowadzonego rebrandingu.
– Liczę, że kampania, która właśnie ruszyła i dalsze działania pozwolą nam jeszcze podnieść oglądalność stacji – dodaje. Adamowicz o oczekiwaniach co do udziałów w rynku nie chce mówić. Jednym z elementów kampanii jest konkurs dla dzieci: uruchomiona na stronie www.teletoonplus.pl interaktywna aplikacja umożliwia im. m.in. dubbingowanie znanych z anteny seriali i poddać nagranie pod ocenę internautów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(25.10.2011)