Agencja Brainshake zorganizuje strefy kibica na Euro 2012
Agencja Brainshake pracuje nad stworzeniem stref kibica podczas piłkarskiego Euro 2012 w polskich miastach, które nie będą gospodarzami meczów turnieju.
Zainteresowanie projektem oraz wstępną akceptację potwierdziły: Kraków, Katowice, Toruń, Lublin, Bydgoszcz i Zielona Góra. Agencja prowadzi również rozmowy z Łodzią, Szczecinem, Kielcami, Zabrzem oraz Rzeszowem.
Planowane strefy mają szansę pomieścić łącznie ponad 100 tys. gości w 10 miastach. Strefy będą działały podczas całego turnieju, czyli od 9 czerwca do 1 lipca 2012.
W projekt Brainshake zaangażowane są marki będące oficjalnymi sponsorami Euro 2012. W strefach kibica pojawią się jednak także inne marki, niezwiązane bezpośrednio z UEFA, które nie mają szansy na obecność w oficjalnych fan zone powstających w miastach gospodarzach turnieju (Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław).
Agencja Brainshake chce, aby patronem medialnym jej projektu była TVP.
MDA










