Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Brainshake zorganizuje strefy kibica na Euro 2012

Agencja Brainshake pracuje nad stworzeniem stref kibica podczas piłkarskiego Euro 2012 w polskich miastach, które nie będą gospodarzami meczów turnieju.

Zainteresowanie projektem oraz wstępną akceptację potwierdziły: Kraków, Katowice, Toruń, Lublin, Bydgoszcz i Zielona Góra. Agencja prowadzi również rozmowy z Łodzią, Szczecinem, Kielcami, Zabrzem oraz Rzeszowem.
Planowane strefy mają szansę pomieścić łącznie ponad 100 tys. gości w 10 miastach. Strefy będą działały podczas całego turnieju, czyli od 9 czerwca do 1 lipca 2012.
W projekt Brainshake zaangażowane są marki będące oficjalnymi sponsorami Euro 2012. W strefach kibica pojawią się jednak także inne marki, niezwiązane bezpośrednio z UEFA, które nie mają szansy na obecność w oficjalnych fan zone powstających w miastach gospodarzach turnieju (Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław).
Agencja Brainshake chce, aby patronem medialnym jej projektu była TVP.

MDA

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.