Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 20, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 10.10.2011 - 16.10.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,59%
2 TVP1 15,77%
3 Polsat 15,35%
4 TVP2 12,61%
5 TVP INFO 4,12%
6 TVN24 3,70%
7 TV4 2,15%
8 PULS 1,96%
9 TVN7 1,89%
10 Polsat2 1,36%
11 Polsat Sport 0,91%
12 Cartoon Network 0,90%
13 Disney Channel 0,85%
14 Polsat News 0,84%
15 Discovery 0,69%
16 AXN 0,67%
17 Nickelodeon 0,62%
18 Disney XD 0,62%
19 TVP Polonia 0,60%
20 MiniMini 0,60%
  Inne 17,20%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 10.10.2011 20:40:11 7 604 21,27%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 13.10.2011 20:29:49 5 472 15,31%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 16.10.2011 19:57:39 4 868 13,62%
4 WIADOMOŚCI TVP1 10.10.2011 19:30:09 4 852 13,58%
5 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 15.10.2011 19:59:43 4 843 13,55%
6 FAKTY TVN 10.10.2011 19:00:06 4 781 13,38%
7 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 14.10.2011 20:06:21 4 637 12,97%
8 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 11.10.2011 20:05:54 4 607 12,89%
9 FAKTY TVN 13.10.2011 19:00:02 4 160 11,64%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 16.10.2011 20:11:13 3 958 11,08%

 Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(20.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.