Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 03.10.2011 - 09.10.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,73%
2 TVP1 15,47%
3 Polsat 15,39%
4 TVP2 12,75%
5 TVP INFO 4,18%
6 TVN24 3,85%
7 TV4 2,28%
8 PULS 1,92%
9 TVN7 1,86%
10 Polsat2 1,39%
11 Cartoon Network 0,89%
12 Polsat News 0,87%
13 Disney Channel 0,86%
14 Discovery 0,73%
15 MiniMini 0,71%
16 AXN 0,68%
17 TVP Polonia 0,65%
18 Eurosport 0,61%
19 Nickelodeon 0,59%
20 Disney XD 0,55%
  Inne 17,04%







Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 3.10.2011 20:40:07 7 518 21,03%
2 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 9.10.2011 19:57:14 5 308 14,85%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 6.10.2011 20:30:21 4 914 13,75%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 7.10.2011 20:08:15 4 768 13,34%
5 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 8.10.2011 20:00:06 4 612 12,90%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 3.10.2011 20:05:06 4 533 12,68%
7 FAKTY TVN 4.10.2011 19:00:06 4 425 12,38%
8 WIADOMOŚCI TVP1 9.10.2011 19:30:05 4 398 12,31%
9 FAKTY TVN 6.10.2011 19:00:02 4 119 11,52%
10 WYSTĄPIENIE PREZYDENTA RP TVP1 7.10.2011 20:00:43 3 957 11,07%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(13.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.