Ambra szuka agencji do realizacji kampanii Piccolo
Ambra SA, właściciel Piccolo, z okazji 18. rocznicy obecności marki na rynku wprowadzi limitowaną wersję produktu - Piccolo Watermelon.
W sprzedaży będzie ona dostępna pod koniec października br. Wprowadzeniu limitowanej wersji towarzyszy wsparcie materiałami POS we wszystkich kanałach sprzedaży.
Na grudzień planowana jest świąteczna kampania Piccolo - obejmować ona będzie wybraną stację telewizyjną - umowy w tej sprawie zostały już podjęte, ale Ambra nie podaje, jaka ma to być stacja. Na razie nie wiadomo, której agencji reklamowej powierzona będzie realizacje tego projektu. - Prowadzony jest przetarg, który ma wyłonić agencję reklamową - powiedziała Paulina Mediuch z Kuźni PR, obsługującej Ambrę. Szczegóły tego konkursu nie zostały podane. Ostatnio kreację kampanii przygotowało studio grafiki i animacji Rosenbot. Według Mediuch współpraca z tą firmą raczej nie będzie kontynuowana.
(12.10.2011)










