Cztery firmy odpowiadają za komunikację PO w kampanii wyborczej
09.10.2011, 23:39
Za zwycięstwem wyborczym Platformy Obywatelskiej i jej lidera Donalda Tuska stoi Roman Jędrkowiak, jako szef marketingu, i cztery firmy, które współpracowały ze sobą w ramach konsorcjum.
Dla Komitetu Wyborczego Platformy Obywatelskiej pracowała agencja ADHD Warsaw. Jej CEO Roman Jędrkowiak, były wieloletni szef marketingu ING Banku Śląskiego, pełnił funkcję szefa marketingu kampanii PO. ATM Grupa odpowiadała za produkcję, a agencja Brain za komunikację ATL. PanMedia Western zaplanował i kupił media dla potrzeb kampanii.
Według pierwszych powyborczych sondaży Platforma Obywatelska zdobyła 39,6 proc. głosów (TNS OBOP dla TVP i TVN 24) lub 37,3 proc.
Homo Homini dla Polsat News
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










