Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 06, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 26.09.2011 - 02.10.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 17,10%
2 TVP1 15,72%
3 Polsat 14,52%
4 TVP2 12,67%
5 TVP INFO 3,88%
6 TVN24 3,18%
7 TV4 2,35%
8 TVN7 2,05%
9 PULS 2,01%
10 Polsat2 1,47%
11 Polsat Sport 1,11%
12 Cartoon Network 0,86%
13 Disney Channel 0,84%
14 AXN 0,73%
15 Polsat News 0,71%
16 Discovery 0,69%
17 Disney XD 0,65%
18 TVP Polonia 0,65%
19 MiniMini 0,61%
20 Nickelodeon 0,57%
  Inne 17,63%















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 26.09.2011 20:40:05 7 779 21,77%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 30.09.2011 20:06:37 4 823 13,49%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 29.09.2011 20:30:25 4 777 13,37%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2.10.2011 19:58:12 4 767 13,34%
5 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 1.10.2011 20:00:35 4 675 13,08%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2.10.2011 19:30:06 4 512 12,63%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 27.09.2011 20:05:02 4 472 12,51%
8 FAKTY TVN 2.10.2011 19:00:02 4 423 12,38%
9 PROGNOZA POGODY TVP1 2.10.2011 20:10:32 4 153 11,62%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 26.09.2011 21:35:03 3 894 10,89%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(06.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.