Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Testardo Red Cell przy-gotowała trzy kampanie dla Orange

Trzy kolejne akcje promocyjne dla operatora komórkowego Orange (PTK Centertel) przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell.

Akcja ”Darmowe rozmowy z wybraną osobą” jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w centrach handlowych. W promocji jednorazowa opłata uprawnia do bezpłatnego rozmawiania w sieci z jednym numerem (np. za 15 zł przez miesiąc w ofercie Orange Go). Promocyjne doładowania w POP-ie (30 proc. gratis) wspiera reklama w telewizji i Internecie, a bezprzewodowy dostęp do sieci Business Everywhere kampania prasowa, outdoorowa i materiały POS. Media zaplanował i kupił dom Initiative Warszawa.

(MAP, 22.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.