Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 29, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 19.09.2011 - 25.09.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 17,73%
2 TVP1 15,57%
3 Polsat 14,89%
4 TVP2 12,76%
5 TVP INFO 3,82%
6 TVN24 3,06%
7 TV4 2,18%
8 PULS 2,11%
9 TVN7 2,04%
10 Polsat2 1,50%
11 Cartoon Network 0,76%
12 Discovery 0,75%
13 Disney Channel 0,74%
14 Polsat News 0,69%
15 MiniMini 0,68%
16 Disney XD 0,67%
17 TVP Polonia 0,65%
18 Polsat Sport 0,62%
19 Nickelodeon 0,56%
20 VIVA Polska 0,54%
  Inne 17,68%



 











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ - /P/ TVP2 20.09.2011 20:40:48 7 845 21,95%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP1 22.09.2011 20:30:47 5 267 14,74%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP2 23.09.2011 20:07:28 4 930 13,79%
4 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ - /P/ TVN 24.09.2011 19:58:59 4 669 13,06%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 25.09.2011 19:58:00 4 657 13,03%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ - /P/ TVP2 20.09.2011 20:05:35 4 592 12,85%
7 WIADOMOŚCI TVP1 19.09.2011 19:30:05 4 413 12,35%
8 FAKTY TVN 22.09.2011 19:00:03 4 314 12,07%
9 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ - 13 EDYCJA /P/ TVN 25.09.2011 20:00:14 4 120 11,53%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 25.09.2011 20:11:46 3 819 10,68%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(29.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.