BPH będzie promował w TVN "zwykłych bohaterów"

Szymon Hołownia został ambasadorem akcji "Zwykły bohater" (fot. grandpress.pl)
Bank BPH wspólnie z TVN rozpoczyna akcję promocyjną "Zwykły bohater". Zwykli bohaterowie będą zgłaszani przez internautów, a potem promowani w programach TVN i w portalu Onet.pl. Ambasadorem akcji jest Szymon Hołownia.
Akcja - jak mówi jej regulamin - polega na poszukiwaniu zwykłych ludzi, którzy w codziennym życiu zachowali się uczciwie, wykazali się odwagą oraz spontaniczną chęcią niesienia pomocy innym. Bohaterowie mają być zgłaszani przez internautów poprzez stronę internetową Zwyklybohater.pl, a następnie prezentowani w Onet.pl i w programach "Dzień dobry TVN" oraz "Uwaga!". - Mamy w TVN wejścia programingowe, w których będą prezentowane historie najciekawszych ludzi - wyjaśnia Katarzyna Ewart, specjalista ds. promocji w BPH.
Pierwsze informacje o rozpoczęciu akcji pojawią się w najbliższy weekend w "Dzień dobry TVN". - Jeśli jest podpisana umowa na lokowanie produktu, oznaczymy tę audycję znakiem o tym informującym, ale jeszcze tego nie wiem, na pewno będę wiedziała przed emisją - stwierdza Katarzyna Białek, producentka weekendowego wydania "Dzień dobry TVN". Zapewnia, że obecność marki banku w programie TVN będzie zgodna z prawem.
Ambasadorem akcji został Szymon Hołownia oraz - czego bank jeszcze oficjalnie nie potwierdza - Mariusz Kostera, dyrektor marketingu BPH. Dziewięciu bohaterów, którzy zostaną wybrani przez jury spośród wszystkich zgłoszonych, trafi na galę finałową. Ma się ona odbyć 5 grudnia na antenie TVN.
(28.09.2011)
