Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 22, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 12.09.2011 - 18.09.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 16,80%
2 TVP1 15,48%
3 Polsat 14,20%
4 TVP2 13,00%
5 TVP INFO 4,06%
6 TVN24 2,81%
7 TV4 2,55%
8 PULS 2,02%
9 TVN7 2,00%
10 Polsat2 1,61%
11 Polsat Sport 1,57%
12 Disney Channel 0,87%
13 Disney XD 0,78%
14 Cartoon Network 0,75%
15 TVP Polonia 0,72%
16 Discovery 0,72%
17 Polsat News 0,68%
18 MiniMini 0,64%
19 VIVA Polska 0,56%
20 AXN 0,55%
  Inne 17,63%



 






Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 12.09.2011 20:40:57 7 468 20,90%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 15.09.2011 20:32:33 5 021 14,05%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 18.09.2011 19:57:40 4 467 12,50%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 12.09.2011 20:05:24 4 466 12,50%
5 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 16.09.2011 20:05:53 4 402 12,31%
6 FAKTY TVN 12.09.2011 19:00:02 4 161 11,64%
7 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ TVN 18.09.2011 19:59:33 3 961 11,08%
8 WIADOMOŚCI TVP1 12.09.2011 19:30:05 3 909 10,94%
9 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 17.09.2011 20:00:02 3 820 10,69%
10 TELEEXPRESS TVP1 18.09.2011 17:00:08 3 700 10,35%


Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(22.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.