Ciszewski Financial Communications obsłuży PR PZU
Agencja Ciszewski Financial Communications wygrała przetarg na obsługę public relations Grupy PZU. Umowa została podpisana na rok.
Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie w obszarze PR produktów ubezpieczeniowych, a także działań CSR, sponsoringu i wydarzeń specjalnych. Współpraca obejmuje doradztwo w obszarze komunikacji zewnętrznej, w tym m.in. opracowywanie koncepcji działań PR dla poszczególnych inicjatyw, programów Grupy PZU.
Postępowanie przetargowe było dwuetapowe. Udział w nim brało sześć agencji. W ostatnim czasie działania PR dla produktów PZU prowadzone były bez wsparcia zewnętrznej agencji PR. Na zasadach projektowych współpracowała z ubezpieczycielem agencja Lighthouse Consultants.
Osobami odpowiedzialnymi za obsługę PZU po stronie Ciszewski Financial Communications są Danuta Cabaj – menedżer projektu oraz Łukasz Ogonowski – senior associate i Anna Częścik – associate.
MDA
