"Kuba Wojewódzki" wciąż wygrywa z konkurencją
Kuba Wojewódzki podczas prezentacji wiosennej ramówki TVN w Centrum Nauki Kopernik. (fot. Marcin Obara)
Talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN po trzech odcinkach ma 1,8 mln widzów – 200 tys. więcej, niż osiągał w tym okresie jesienią ub.r. Pozostaje też liderem pasma.
Nowe odcinki programu są nadawane od 6 września we wtorki o 22.30. TVN ma w tym czasie średnio 21,8 proc. udziału w rynku – więcej niż konkurencyjne stacje. Polsat uzyskuje 13,6 proc., TVP 1 – 12,8 proc., a TVP 2 – 12,3 proc.
"Kuba Wojewódzki" jest też liderem w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat), w której osiąga 24,7 proc. udziału – wobec 16 proc. Polsatu, 12 proc. Jedynki i 8 proc. Dwójki.
Widownia talk-show rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy przyciągnął 1,6 mln osób, drugi – 1,8 mln, a trzeci – 2 mln.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(21.09.2011)










