Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 20, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tomasz Lis na żywo" zaczął gorzej niż przed rokiem

Wznowiony po wakacyjnej przerwie program publicystyczny "Tomasz Lis na żywo" po trzech odcinkach przyciąga do TVP 2 średnio 2 mln widzów – o 700 tys. mniej niż po trzech wydaniach jesienią ub.r.

Program wrócił do ramówki 5 września i jest emitowany w poniedziałki o 21.45. Daje Dwójce średnio 17,4 proc. udziału w rynku, zajmując trzecie miejsce w swoim paśmie. Największy udział ma w tym czasie Polsat – 24 proc. (Megahit), drugi jest TVN – 18,6 proc. (m.in. teleturniej "Milion w minutę").
Jeszcze mniejszy udział program Tomasza Lisa ma w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), w której wybiera go 11,4 proc. oglądających. Polsat osiąga tu 31,5, proc., a TVN – 19,9 proc.
W całym poprzednim sezonie (jesień ub.r. – wiosna br.) program publicystyczny Lisa w Dwójce oglądało średnio 2,8 mln osób.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(20.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.